loading...
دانلود رایگان و مشاهده آنلاین قسمت 5 و 6 رالی ایرانی..مجموعه سوم(دانلود قسمت پنجم و ششم)
Iranian Rally بازدید : 666 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (9)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط niloufar در تاریخ 1393/02/25 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

Aliiiiiiiii boooood dawwwwwwwsham
پاسخ : فدااا

این نظر توسط haniehi در تاریخ 1393/02/24 و 19:56 دقیقه ارسال شده است

هعععععععععععی
دلمان تنگیدهشکلکشکلک
پاسخ : آره بابا هیچی نداریم

این نظر توسط haniehi در تاریخ 1393/02/22 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

ایووول من عکس سیروانو تو تولد بنیامین جهرمی پیدا کردمشکلک البته یکیشو اگه شما هم دیدی یا داشتی میشه به من بدی؟
کی هست راستی؟؟شکلک
پاسخ : ندیدم من که!
نمیشناسمش!!

این نظر توسط كورالين در تاریخ 1393/02/21 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

اها حالا فهميدم باشه مرسي ببخشيد اذيتتون كردم يعني باز نميشه ؟؟؟؟؟
اگه بخوام اون عكسا رو ببينم بايد چي كاركنم؟؟؟؟؟؟
راستي چرا اينستا گرام اينجوري شده هـيچكدوم برام باز نميشه؟؟؟؟.
پاسخ : آره باید اگه تو یه جا دیگه بود ببینین
آره اینستا یکم داغون شده

این نظر توسط كورالين در تاریخ 1393/02/21 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

نه عزيز دلم شما توي گوگل بزنيد سيروان خسروي در تولد بنيامين جهرمي براتون چند تا سايت باز ميشه من كه توي هر كدوم از اين سايتا ميرم عكس هاي سيروان و بنيامين جهرمي برام باز نميشه شما ميتونين يه كاري كنين اون عكسا باز بشن؟؟؟؟؟؟
پاسخ : آها بعضیا هستن عکسا پاک میشه لینکش از جایی که آپلود کردن بعد نمایش داده نمیشه! حالا فهمیدم چی میگین

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/02/21 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

هانیه راست میگه .واقعا خیلی شانس داشته .حالا چرا جیغ میزنن.شکلک
پاسخ : آخه کنسرت زانیاره شکلک

این نظر توسط haniehi در تاریخ 1393/02/20 و 20:23 دقیقه ارسال شده است

هر کی این فیلم رو گرفته خیلیییی خرشانس بوده شکلک
دقیق دقیق پشت سر سیروان بوده
پاسخ : اگه اشتباه نکنم نیوشا گرفته

این نظر توسط haniehi در تاریخ 1393/02/20 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

من که الان فقط به سیروانش توجه کردم شکلک
راستی من شنیده بودم دیروز رفته بود یه همایش و کنسرت اجرا کرده بود
راسته؟؟
پاسخ : مگه دیروز کنسرت نبود؟

این نظر توسط كورالين در تاریخ 1393/02/20 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

مرسي خيلي ويدئو خوشگلي بود
عاشقتونم سيروان و زانيار جونم
پيدا كرديد؟؟؟؟؟ شکلک
پاسخ : آره فقط یه عکس تو دندون پزشکی بود همونه؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آخرین اخبار و ویدئوهای رالی ایرانی در این وبلاگ...(وبلاگ رسمیه رالی ایرانی) وب سایتِ رسمیه رالی ایرانی: www.iranianrally.com لینک دانلود و مشاهده آنلاین قسمت های جدید رالی ایرانی دو یا سه روز ، زودار در این وبلاگ توسط مدیر وبلاگ،وب سایت و پیج رالی ایرانی زیر نظر تهیه کننده برنامه گذاشته میشود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گروه کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 595
  • کل نظرات : 15001
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,985
  • بازدید ماه : 2,985
  • بازدید سال : 51,893
  • بازدید کلی : 1,512,156