loading...
دانلود رایگان و مشاهده آنلاین قسمت 5 و 6 رالی ایرانی..مجموعه سوم(دانلود قسمت پنجم و ششم)
Iranian Rally بازدید : 551 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (24)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/09/09 و 20:12 دقیقه ارسال شده است

درود بر رفیق خودم..
ای بابا داش سیروان ما هم که فرنگی شده.
یه کنسرت بذاره توی ترکیهشکلک
وای چی میشه!!
پاسخ : سلام رفیق گرامی و همیشگی
اگه بذاره چی میشه.... شکلک

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/09/09 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

با کی رفته؟
تورو خدا زودتر بذار
پاسخ : تنها.
چشم

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/09/09 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

بچه ها از سیروان خبری نیست؟!!
مثه اینکه رفته ترکیه
درسته؟شکلک
پاسخ : آره.میخواستم بگم همون موقعی که تو هواپیما بود داشت میرفت.عکساشو الان میذارم

این نظر توسط niloufar در تاریخ 1392/09/09 و 1:08 دقیقه ارسال شده است

اون که بله ......... پس مطمئن باشم ؟ بازم مرسی اقای ادمین احترام شکلک بای بای
پاسخ : شکلک
بای بای

این نظر توسط niloufar در تاریخ 1392/09/09 و 1:01 دقیقه ارسال شده است

وای تو رو خدا بد برداشت نکنین ............ منظورم چیز دیگه ای بود ......... البته اگه راحتین این کارو بکنین
پاسخ : نه اتفاقاً جون نشونهٔ احترامه.منم که آدم که اصلاً احترام از سر و روم میباره شکلک

این نظر توسط niloufar در تاریخ 1392/09/09 و 0:52 دقیقه ارسال شده است

ی چی میشه درخواست کنم ؟ من با شما خیلی راحتم ولی امید وارم اشکال نداشته باشه اما شما همش به من میگین نیلو خانم خو بد من این جوری موذب میشم .........شکلک
پاسخ : باش.نیلوفرجان خوبه؟؟

این نظر توسط niloufar در تاریخ 1392/09/09 و 0:43 دقیقه ارسال شده است

اشکال نداره ادم بعضی وقتا سوتی میده .......... ولی مال تو کر کر خنده بود ........ خوداداش خوشگذشت من دیگه برم ..........عزت زیاد .......شبت پر ستاره شکلک
پاسخ : مرسی خانوم نیلو.خوشحال میشیم بیشتر سر بزنین
شبتون خوش شکلک

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/09/09 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

اخلاقشو میدونم.
داشتیم ما از لحاظ صدا بررسی میکردیم.شکلک
وگرنه من خودم به شخصه خیلی دوسش دارم.
خب دیگه دیر شد.ما رفتیم بخوابیم.
تا درودی دیگر بدرودشکلک
پاسخ : ایشالا رخصت باشه داش بازم بیایم
بدرود

این نظر توسط niloufar در تاریخ 1392/09/09 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

برادرا به صدای سیروان کار نداشته باشین به خدا مرامی داره که من تا حالا ندیدم تو پسرا البته به غیر از بچه ها ی سایت ........ خیلی گله ...........! به اخلاقش بچسبین
پاسخ : اخلاقش که آره

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/09/09 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

گل گفتی داداش...
شبت بخیر که فردا صبح زود..
خیلی گلی
پاسخ : دادا عشقی به مولا
فدا مدا


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
آخرین اخبار و ویدئوهای رالی ایرانی در این وبلاگ...(وبلاگ رسمیه رالی ایرانی) وب سایتِ رسمیه رالی ایرانی: www.iranianrally.com لینک دانلود و مشاهده آنلاین قسمت های جدید رالی ایرانی دو یا سه روز ، زودار در این وبلاگ توسط مدیر وبلاگ،وب سایت و پیج رالی ایرانی زیر نظر تهیه کننده برنامه گذاشته میشود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گروه کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 595
  • کل نظرات : 15001
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 571
  • باردید دیروز : 703
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,842
  • بازدید ماه : 1,842
  • بازدید سال : 50,750
  • بازدید کلی : 1,511,013