loading...
دانلود رایگان و مشاهده آنلاین قسمت 5 و 6 رالی ایرانی..مجموعه سوم(دانلود قسمت پنجم و ششم)
Iranian Rally بازدید : 1022 دوشنبه 26 آبان 1393 نظرات (6)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینا 111 در تاریخ 1393/12/07 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

قربون الناز جون حوشگلم برم فدات بشم عزیزم
پاسخ : آره

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/09/12 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم.....واقعا خیلی خیلی عکس النازوالیکا قشنگه!!!!!! اگه میشه هم به الناز وهم به الیکا بگین دوستشون دارم و عاشقشون هستم؟؟؟ خیلی ممنون............ فدابشم
پاسخ : چشم

این نظر توسط ن در تاریخ 1393/08/29 و 8:49 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش. راستی می تونم داداش صداتون کنم دیگه؟ به الناز جونم بگو اگه میشه از خودش کلیپ بذاره؟ راستی هروقت به الناز گفتی یکی از طرفدارانت عاشقت و خیلی دوست داره بهم بگو که چی گفت؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چشم حتماً منم میگم آبجی شکلک

این نظر توسط ن در تاریخ 1393/08/28 و 11:55 دقیقه ارسال شده است

مرتضی پاشایی عزیز اگرچه دیگه بین ما نیست ولی همیشه صدایش ماندگار است و من همیشه با صدایش آروم می شم یه خواهش کنم نه نمی گی؟ به الناز از طرف من بگو خیلی خیلی خیلی دوستش دارم خواهش می کنمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : من ک طاقت ندارم آهنگاشو گوش کنم
چرا ک ن ولی اون خودش میدونه ها شکلک

این نظر توسط AMIRASHEGH در تاریخ 1393/08/27 و 9:19 دقیقه ارسال شده است

النازوالیکاخوش اومدی خسته نباشیدعزیزای من ولی مرتضی رفت
پاسخ : هوم شکلک

این نظر توسط ن در تاریخ 1393/08/26 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

این جا کجاست؟ ممنون از بابت عکسهای خوشگلی که می ذاری شکلکشکلک
پاسخ : مرسی از الناز
هواپیماس داره میاد تهران


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آخرین اخبار و ویدئوهای رالی ایرانی در این وبلاگ...(وبلاگ رسمیه رالی ایرانی) وب سایتِ رسمیه رالی ایرانی: www.iranianrally.com لینک دانلود و مشاهده آنلاین قسمت های جدید رالی ایرانی دو یا سه روز ، زودار در این وبلاگ توسط مدیر وبلاگ،وب سایت و پیج رالی ایرانی زیر نظر تهیه کننده برنامه گذاشته میشود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گروه کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 595
  • کل نظرات : 15001
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 305
  • بازدید ماه : 305
  • بازدید سال : 49,213
  • بازدید کلی : 1,509,476