loading...
دانلود رایگان و مشاهده آنلاین قسمت 5 و 6 رالی ایرانی..مجموعه سوم(دانلود قسمت پنجم و ششم)
Iranian Rally بازدید : 1258 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (13)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ستایش در تاریخ 1392/09/08 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

سللام خوبی چطوری چرا جوابمو ندادی جیگری
پاسخ : سلام.حتماً ندیدم!

این نظر توسط مرضیه در تاریخ 1392/06/27 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

سلام من نمی تونم دانلود کنم چیکار کنم الان وایشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام.لینک که درسته.روی عکس دانلود کلیک کنید

این نظر توسط مرضیه در تاریخ 1392/06/27 و 15:09 دقیقه ارسال شده است

سلام من نمی تونم دانلود کنم چیکار کنم الان وایشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/06/26 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

آره،با این دختر خاله ذلیل مردم،از سیروان خوشش نمیاد،یه مدت گیر داده بود که سیروان خواننده نیست،منم حسابی حالشو جا آوردمشکلک
الانم یه مدته که گیر داده سیروان دختر بازه،من میگفتم این کاره نیست اون میگفت اگه باشه میاد به تو میگه؟!!
آخ اگه بدونی عکس 110 رو دید چه هوچی بازی در آورد
الان میرم لهش میکنمشکلک
پاسخ : ههههه.حالا ب ی کسی ک این چیزا بهش بیاد بگه ی چیزی.ولی ب سیروان آخه!!!

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/06/26 و 11:32 دقیقه ارسال شده است

نه تورو خدا نداشته باشه وگرنه من شرطو میبازمشکلک
داره؟؟؟؟شکلک
پاسخ : نه...سر سیروان شرط بندی کردین؟!!! شکلک

این نظر توسط nafas در تاریخ 1392/06/25 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

vaaaaa
khoob doost dokhtar dashte bashe mge chie khob شکلک
sirvanam del dareشکلک
پاسخ : مرسی ک حق میدین...آورین

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/06/25 و 22:03 دقیقه ارسال شده است

مرسی عزیزم که جواب دادی شکلک
راستی اون ویدیویی که مال استرس قبل از کنسرت سیروان رو من نمی تونم دان کنم،میشه لطفا لینک دانلودو تغییر بدی؟
پاسخ : با دانلود منیجر مگه نمیشه؟

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/06/25 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

اقوام یعنی کی؟
ببخشید میدونم فضولیه ولی میشه یه سوالی بپرسم؟شکلک
من احساس میکنم شما با سیروان باید رابطه نزدیکی داشته باشید،سیروان دوست دختر داره؟
تو رو خدا ببخشیدشکلک
پاسخ : دختر دایی...پسر عمه
نه...هرچی میگن شایعس.

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/06/25 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستمشکلک
وبلاگت فوق العاده استشکلک
یه سوال:توعکس شماره 110 دست 2تا خانم و یه آقا هست که موبایل دستشونه،آقاهرو ول کن،خانم ها کینشکلک
پاسخ : سلام.قربانت عزیز...
از اقوام سیروان جان هستن

این نظر توسط ارزو در تاریخ 1392/06/25 و 15:35 دقیقه ارسال شده است

من چطور میتونم با سیروان در ارتباظ باشم؟
پاسخ : نمیدونم!!!


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
آخرین اخبار و ویدئوهای رالی ایرانی در این وبلاگ...(وبلاگ رسمیه رالی ایرانی) وب سایتِ رسمیه رالی ایرانی: www.iranianrally.com لینک دانلود و مشاهده آنلاین قسمت های جدید رالی ایرانی دو یا سه روز ، زودار در این وبلاگ توسط مدیر وبلاگ،وب سایت و پیج رالی ایرانی زیر نظر تهیه کننده برنامه گذاشته میشود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گروه کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 595
  • کل نظرات : 15001
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,709
  • بازدید ماه : 2,709
  • بازدید سال : 51,617
  • بازدید کلی : 1,511,880