loading...
دانلود رایگان و مشاهده آنلاین قسمت 5 و 6 رالی ایرانی..مجموعه سوم(دانلود قسمت پنجم و ششم)
Iranian Rally بازدید : 521 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (10)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/12/16 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

سیروان تو خیلی عشقی مخصوصا تو عکس اخر خیلی این خنده بهت میاد نفس من
سیییییییییروااااان بووووووووووووووووووووس
خیلی دوستت دارم همین که خیلی ریلکسی دوستت دارم



چرا اون عشق دیگم عکس نمیزاره النازم ؟
پاسخ : ایول

نمیدونم، منم دلم براش تنگ شده شکلک

این نظر توسط فائزه در تاریخ 1392/12/16 و 1:01 دقیقه ارسال شده است

آره بابا...قدر ساعتمو كه ميدونم...
ولى بايد بيشتر قدر سيروان و شما رو بدونيم كه هواى سيروانو دارى داداش...
پاسخ : شما عزیزی. وظیفس به خدا

این نظر توسط فائزه در تاریخ 1392/12/16 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

واى عزيز دلم...خيلييييييييى دلم واسه سيروان تنگ شده.....💋
همه خوبا كه جمع هستند....من كه ذوق مرگ شدم،آخه ساعت من مثل ساعت سيروانه...!
پاسخ : خوش به حالت آبجی.. قدر ستعتتو بدون شکلک

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1392/12/15 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

چه قدر پژی پیرشده .دور بلندشون همه جا است
پاسخ : آره تو سریال هم پر بود!

این نظر توسط Niloufar در تاریخ 1392/12/15 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

Ahan ! Migam dada age amri ni by ke daram migasham ! Hamzadamam bebos behesham bego lopeto gaz begire شکلکشکلک
پاسخ : چاکرم چاکرم چاکرم شکلک باز گفت امر!!
چشم حتماً یه بوس میکنم قرمزشه شکلک
شبت به خیروشادی آجی شکلک

این نظر توسط Niloufar در تاریخ 1392/12/15 و 0:09 دقیقه ارسال شده است

Hala ax kio gozashti ? Ma mokhlesim dadaشکلک
پاسخ : امینم

این نظر توسط Niloufar در تاریخ 1392/12/14 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

Pa ax mano gozashti ? Mage mishe ? Bas ke khoshgeli hamon behtar ke nazari cheshet mizananشکلکشکلک
پاسخ : نه عکس یه آدم معروف.. فدای تو آبجی لطف دارین شکلک

این نظر توسط Niloufar در تاریخ 1392/12/14 و 23:32 دقیقه ارسال شده است

Slm aga khobi ? Che bahale paeimie ! Mersi ! Aham Migam aziz shoma ax facebooket hamoonie ke az chehratat ax gozashti ? Boloz sefide ? Che dagig adres dadamشکلک
پاسخ : سلام.. مرسی خواهر جان . نه من اصلاً عکس خودمو نذاشتم که! شکلک

این نظر توسط كورالين در تاریخ 1392/12/14 و 22:35 دقیقه ارسال شده است

قربون شما كه اينقدر سريع عكسا رو ميذاريدشکلک
پاسخ : فدات... مرسی شکلک

این نظر توسط كورالين در تاریخ 1392/12/14 و 21:09 دقیقه ارسال شده است

عالي همشون 20 هستن
فقط ميشه يه عكس ديگه كه پژمان گذاشته شما هم بذاريد مرسي
Www.instagram.com/pejmanjamshidi
پاسخ : فدا. آره الان دیدم میخواستم بذارم که شما لطف کردین شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آخرین اخبار و ویدئوهای رالی ایرانی در این وبلاگ...(وبلاگ رسمیه رالی ایرانی) وب سایتِ رسمیه رالی ایرانی: www.iranianrally.com لینک دانلود و مشاهده آنلاین قسمت های جدید رالی ایرانی دو یا سه روز ، زودار در این وبلاگ توسط مدیر وبلاگ،وب سایت و پیج رالی ایرانی زیر نظر تهیه کننده برنامه گذاشته میشود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گروه کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 595
  • کل نظرات : 15001
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,828
  • بازدید ماه : 2,828
  • بازدید سال : 51,736
  • بازدید کلی : 1,511,999