loading...
دانلود رایگان و مشاهده آنلاین قسمت 5 و 6 رالی ایرانی..مجموعه سوم(دانلود قسمت پنجم و ششم)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Hosein در تاریخ 1393/05/12 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

مرسی شکلک
پاسخ : قربونت دادا

این نظر توسط Hosein در تاریخ 1393/05/12 و 8:26 دقیقه ارسال شده است

فقط یه لایک ساده بود همین شکلک
پاسخ : بالاخره تبریک داره دادا شکلک

این نظر توسط Hosein در تاریخ 1393/05/10 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

متوجه نشدم چی مبارکه !!!
پاسخ : همین که تونستی دیگه

این نظر توسط Hosein در تاریخ 1393/05/10 و 0:24 دقیقه ارسال شده است

درست گفتی حواسش نبوده
الان لایک کرد شکلک
پاسخ : مبارکه شکلک

این نظر توسط Hosein در تاریخ 1393/05/05 و 17:05 دقیقه ارسال شده است

این کامنتو اینجا میزارم چون میخوام بین خودمون باشه
بلاخره یه راهی پیدا کردم می تونم ویدیوهای اینستاگرام رو دانلود کنم شکلک
علیرضا اگه یه پیج تو فیس بوک ک ادمینش هم یه خانوم که من اصلا نمیشناسمش
زیر یکی از پست هاش کامنت گذاشتم .. ما تا آخرش هستیم چشم حتما..چشم رو برای این گفتم چون رو پست گفته بود اگه عکسی برای آلبوم جا مونده ارسال کنیم
خلاصه که کامنت منو لایک نکرد اما کامنت پایین تر یکی دیگه رو رو لایک کرد ک نوشته بود خیلی هیجان دارم
خواستم بدونم چرا لایک نکرد مگه من چی گفتم ... آیا من من چیز خوبی نگفتم که خودم ازش بی اطلاعم یا چیز دیگه ای بوده !!!!!!!
پاسخ : ن شاید حواسش نبوده لایک کنه یا کلاً بات حال نمیکنه!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آخرین اخبار و ویدئوهای رالی ایرانی در این وبلاگ...(وبلاگ رسمیه رالی ایرانی) وب سایتِ رسمیه رالی ایرانی: www.iranianrally.com لینک دانلود و مشاهده آنلاین قسمت های جدید رالی ایرانی دو یا سه روز ، زودار در این وبلاگ توسط مدیر وبلاگ،وب سایت و پیج رالی ایرانی زیر نظر تهیه کننده برنامه گذاشته میشود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گروه کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 595
  • کل نظرات : 15001
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,813
  • بازدید ماه : 2,813
  • بازدید سال : 51,721
  • بازدید کلی : 1,511,984