loading...
دانلود رایگان و مشاهده آنلاین قسمت 5 و 6 رالی ایرانی..مجموعه سوم(دانلود قسمت پنجم و ششم)
Iranian Rally بازدید : 755 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (33)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یاسی در تاریخ 1394/01/10 و 18:29 دقیقه ارسال شده است

عسلی جون منم باهات موافقم حالا ما هرچی بگیم این پسرای ندید پدید میان میگن شما حسودین و از این حرفا خب معلومه اگه یه نفر دو من ارایش کنه این پسرا دوسش دارن دیگه به نظر من خشگلی و قشنگیه یه دختر به متانتشه حالا من میام حرف بزنم بهم میگن بسیجی

این نظر توسط عسلی در تاریخ 1393/11/14 و 0:03 دقیقه ارسال شده است

ایییییییییییییییییشششششششششششششششش حالم بهم خوردددددددددد چقدزشتههههههههههههههههههه ایکبیری ترشیده
پاسخ : من حسودم شما خوب

این نظر توسط یکی در تاریخ 1393/06/04 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

سینه های الناز بزرگه دوس دارم بغلش کنم جوون
پاسخ : منم

این نظر توسط احمد 1372 در تاریخ 1393/05/14 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

من آرزومه از الناز لب بگیرم یعنی می شه
پاسخ : ایشالا شکلک

این نظر توسط حمید در تاریخ 1393/03/27 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

کیر خر تو کسه مادرت نو حرومی اگه غیرت داشتی ملت با چوچول خواهرت بازی بازی نمیکردن کون گلابیه مادر کسه
پاسخ : غیرت این که نذاری من خوار مادرتو بگام که متأسفانه خودتم کونی!!

این نظر توسط Hamid در تاریخ 1393/03/27 و 18:35 دقیقه ارسال شده است

بشوت معامله باز دوباره پوله مادر و خواهره کستو دیر داده اینجوری بهش میگی اخه تخمه جن چی به تو مادر جنده بگم
پاسخ : ببین عشق کون لات. کاری نکن خار مادرتو جلو چشمای کورت بگام کسکش کله کیری برا من لات بازی در میاری! کیرمم نیستی آخه

این نظر توسط Hamid در تاریخ 1393/03/27 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

جار زدم زدم که امثال گاوی مثله تو اینقدر گا زیادی نخورن
پاسخ : جاز زدی که کسخلی تو ثابت کنی
در ضمن منو با پدرت اشتباه نگیر اوکی. گاو باباته ها مثه این که هنوز خوب نمیشناسیش!

این نظر توسط Hamid در تاریخ 1393/03/26 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

اقا من مسلمان هستم ولی یه عقاید دیگران احترام میزارم همشونم مثه بقیه ی جووونایه ایران برام قابل احترامن ولی اگر کسی به عقیدم توهین کنه دهنشو اسفااااااالت میکنم احترام متقابل نشانه فرهنگی هست که امثال شما ازش حرف میزنینشکلک
پاسخ : خب تو مسلمونی به من چه چرا جار میزنی! افتخار داره مگه
منم احترام گذاشتم فقط متأسف شدم واسه جوونایی که اصلاً چیزی از گذشته نمیدونن که ما چه دینی داشتیم خودمون و خیلی راحت میان دین اون بی ناموسای عرب رو ادامه میدن

این نظر توسط مهدیه در تاریخ 1393/03/26 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

اینقدر ادمایی مثل تو بی شعورو بی فهمن که اسم حضرت محمد تو دهنشون جا نمیشه زرت و پرتم تو میکنیو اونا یی که تو بی دین تشویق میکنندالبته این حرفی که زدی بی جواب نمیمونه هنوز کسایی هستند که برای اسلام ارزش قایلندبهت پیشنهاد می کنم بری سرنوشت اون اقایی رو که در باره پیامبر فیلم ساخت بخونی اونوقت می فهمی الان کجا وایستادی بعدش کجا میخای بری
پاسخ : اونایی که برای اسلام ارزش قائلن غلط میکنن با زور بخوان کارشونو ادامه بدن. اگه راست میگن با دلیل و منطق این دین تخمیشونو به مردم بگن
زر نزن ...مال بدبخت

این نظر توسط انیکا در تاریخ 1393/03/25 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

سر یه عکس ببین چه ماجرا هایی راه افتاده ها دیگه کم مونده چند تا پست هم در مورد اسلام و هدایت جوانان بذاریم بابا الناز هم از قصد عکسو این جوری نگرفته که اومده عکس بگیره حالا یه ذره شالش رفته بالا بعدشم با خورشید پوشوندن حالا همه میخوان بگن ما نکته بین زود موضوع رو گرفتیم اصلا دوست داشته از قصد این کار رو کنه به بقیه چه مربوط که این جوری داغ میکنن!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(البته با طرفدارا نیستم یه موقع ناراحت نشین.)
پاسخ : ایول نمیدونم چرا چیزایی که ربطی نداره دخالت میکنن ملت! کلاً مردمان فضولی داریم بلانسبت..


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
آخرین اخبار و ویدئوهای رالی ایرانی در این وبلاگ...(وبلاگ رسمیه رالی ایرانی) وب سایتِ رسمیه رالی ایرانی: www.iranianrally.com لینک دانلود و مشاهده آنلاین قسمت های جدید رالی ایرانی دو یا سه روز ، زودار در این وبلاگ توسط مدیر وبلاگ،وب سایت و پیج رالی ایرانی زیر نظر تهیه کننده برنامه گذاشته میشود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گروه کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 595
  • کل نظرات : 15001
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,833
  • بازدید ماه : 2,833
  • بازدید سال : 51,741
  • بازدید کلی : 1,512,004