loading...
دانلود رایگان و مشاهده آنلاین قسمت 5 و 6 رالی ایرانی..مجموعه سوم(دانلود قسمت پنجم و ششم)
Iranian Rally بازدید : 463 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (9)

متن اختصاصی الناز برای این عکس : و از آن روز به بعد لبخندى بر صورتِ جنازه ام كشيدم ،دستش را گرفتم و با خود خرامان به اين سو و آن سو بُردم.. من ديگر به كنار دريا نرفتم تا وَزش نسيمِ خنكش نتواند خرده هاى شكسته دلم را كه به سختى روى هم چيده بودم با خود ببرد.. آرى از آن روز به بعد بود كه من ديگر شبيه آدم بزرگ ها شدم.-الناز-اسفند١٣٩٢-ميانكاله.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ثنا در تاریخ 1392/12/27 و 9:50 دقیقه ارسال شده است

الهي فداش بشم چقد تو اين فيلمه ضربه خورده امدوارم فيلم خوبي باشه
پاسخ : آره خیلی هم دوسش داره فیلمو

این نظر توسط شيوا در تاریخ 1392/12/24 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

آفرين معلومه داداش خودمي مثه خودم زرنگي!
پاسخ : قربون خواهر زرنگم

این نظر توسط شيوا در تاریخ 1392/12/24 و 23:22 دقیقه ارسال شده است

ببين ديگه چقد دوست داره ازپشتم حمله ميکنه هههههههههههه!
پاسخ : منم که جلوش در افتادم شکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/12/24 و 23:12 دقیقه ارسال شده است

اخی الهی بگردم هم متنش قشنگه هم عکسش
داداش سرما خورده بودی ؟ الان خوبی ؟
خدا کنه همیشه سالم و موفق باشی داداش خوبم مرسی بابت عکس خوشگلت قربونت برم
مگه من مردم که کسی از پشت به تنها داداشم جمله کنه خودم خفش میکنم شکلک
پاسخ : شکلک آره یکم مریض شدم ولی الان خوبم.. خدانکنه شما عزیزی....
مرسی ساراجان شکلک

این نظر توسط شيوا در تاریخ 1392/12/24 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

آره خب عکسشم قشنگه
راسي داداش حالت خوب شد؟
وابراچي سرمارو خورده بودي ميزاشتي اون توروميخورد!
پاسخ : شکلک آره بهترم.. زورش بیشتر بود نامرد! بعدشم از پشت حمله کرد

این نظر توسط شيوا در تاریخ 1392/12/24 و 20:16 دقیقه ارسال شده است

متنش قشنگتره
مرسي داداش
پاسخ : عکسش خوب تره که!
فدات شیوا

این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1392/12/24 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

عزیزم خب اگه زحمتی نیست متنش که خیلی قشنگه هم بزار
پاسخ : چشم

این نظر توسط اتوسا در تاریخ 1392/12/23 و 22:16 دقیقه ارسال شده است

وای راسته میگن نزدیک بود غرق بشه؟؟؟شکلک
پاسخ : آره متأسفانه شکلک

این نظر توسط دی یانا در تاریخ 1392/12/23 و 22:16 دقیقه ارسال شده است

وای خدای من عکسه محشره...
مرسی که انقدر عکسای خوب میزاری...
راستی از الیکا خبری نیس؟؟؟
چرا از الیکا آپ نمیکنی؟
پاسخ : فدات
نه یه پست گذاشته بود که دربارهٔ آدم فقیر بود. فقط همین


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آخرین اخبار و ویدئوهای رالی ایرانی در این وبلاگ...(وبلاگ رسمیه رالی ایرانی) وب سایتِ رسمیه رالی ایرانی: www.iranianrally.com لینک دانلود و مشاهده آنلاین قسمت های جدید رالی ایرانی دو یا سه روز ، زودار در این وبلاگ توسط مدیر وبلاگ،وب سایت و پیج رالی ایرانی زیر نظر تهیه کننده برنامه گذاشته میشود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گروه کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 595
  • کل نظرات : 15001
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,732
  • بازدید ماه : 2,732
  • بازدید سال : 51,640
  • بازدید کلی : 1,511,903