loading...
دانلود رایگان و مشاهده آنلاین قسمت 5 و 6 رالی ایرانی..مجموعه سوم(دانلود قسمت پنجم و ششم)
Iranian Rally بازدید : 761 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (17)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شيوا در تاریخ 1392/12/05 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

من بدمتوجه شدم داداش شما ب بزرگي خودت ببخش
پاسخ : فدات آبجی... شکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/12/05 و 23:21 دقیقه ارسال شده است

نه عزیزم خواهش میکنم تو منو ببخش که در موردت بد فکر کردم و گفتم منظورت با منه شکلک
منم خیلی دوستت دارم روناک جان مرسی عزیزم قربونت برم
فقط یه خبر که ااناز داشته غرق میشده تو یه سکانس بچه ها شننیدین ؟؟
من که خیلی ناراحت شدم ولی خدا رو شکر نجات پیدا کرده شکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهرش میگه الکیه

این نظر توسط روناک در تاریخ 1392/12/05 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

سارا جون من اصلا وعبدا منظورم با شما نبود من خیلی دوست دارم گلم کسایی ک النازو دوس دارن منم اونو دوس دارم سارا جون امیدوارم سوتفاهم بر طرف شده باش باور کن من منظورم با کسای دیگ بود الناز ب هیچ عنوان بین هیچ کس تفاوت نمیزار ساراجون ما تو ایت صف ی خونواد تشکیل دادیم امید وارم از دست من ناراحت نشد باشی خوشگلم راسی مبارک باش ب سلامتی گلم ایشالا ب پای هم پیر شین شکلک
پاسخ : شکلک
ایشالا شکلک

این نظر توسط شيوا در تاریخ 1392/12/05 و 18:39 دقیقه ارسال شده است

آدماي ديگه آره اين ي حرف ديگس ولي شما دوستاشو گفتين!
پاسخ : نه من منظورم دوسداراش بود شکلک

این نظر توسط شيوا در تاریخ 1392/12/05 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

کي ميگه فقط بخاطر الناز دوسش دارن نخير بخاطر خودش دوسش دارن،وامگه شما اصن دوست ورفيق ندارين مگه دوستاتون دوستتون ندارن!!!
پاسخ : خب مگه فقط الیکا دوست و رفیقاشن که دوسش دارن!! آدمایی که حتی 1 بارم ندیدشون دوسش دارن!

این نظر توسط سوگند در تاریخ 1392/12/05 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

دانشگاه مرکزی کجاست ؟شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : تهران

این نظر توسط zoha در تاریخ 1392/12/05 و 10:48 دقیقه ارسال شده است

اره واقعا همه حرفاتون درسته
پاسخ : قربون شما شکلک

این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1392/12/04 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

دوستاشو نمیدونم ولی من الیکارو فقط به خاطره خودش دوست دارم
حتی شاید الیکارو بیشتر از الناز دوست دارمشکلک
پاسخ : چه خوب... آره خود الیکاهم خیلی با نمکه

این نظر توسط سوگند در تاریخ 1392/12/04 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

کاش منم دوسته الیکا میبودم حداقل النازو که میدیدم باهاش حرف میزدم
پاسخ : دانگاه مرکزی هستش شکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/12/04 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

تتلو رو خوب اومدی داداش ....
الان الیکا از بغل الناز اینقدر گنده شده منم اگه خواهر گلزار میبودم چی میشد از حد گندگی ام میزدم بالا میترکیدم اصلاشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خخخخ شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
آخرین اخبار و ویدئوهای رالی ایرانی در این وبلاگ...(وبلاگ رسمیه رالی ایرانی) وب سایتِ رسمیه رالی ایرانی: www.iranianrally.com لینک دانلود و مشاهده آنلاین قسمت های جدید رالی ایرانی دو یا سه روز ، زودار در این وبلاگ توسط مدیر وبلاگ،وب سایت و پیج رالی ایرانی زیر نظر تهیه کننده برنامه گذاشته میشود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گروه کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 595
  • کل نظرات : 15001
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,774
  • بازدید ماه : 2,774
  • بازدید سال : 51,682
  • بازدید کلی : 1,511,945