loading...
دانلود رایگان و مشاهده آنلاین قسمت 5 و 6 رالی ایرانی..مجموعه سوم(دانلود قسمت پنجم و ششم)
Iranian Rally بازدید : 586 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (8)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط استار در تاریخ 1392/07/27 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

الان سه روزه الناز عکس نزاشته
یعنی قهر کرده؟؟؟
شما خیری ازش ندارید ؟؟؟:
من نگرنشم به خداشکلک
البته هوادارای سیروان زیادی شلوغش کردن شکلک
شکلک تقدیم به الناز
پاسخ : قهر که نه.ولی خب یکم ناراحته طبیعتاً

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/07/27 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

من همین جا فهمیدم،خیلی ام تعجب کردم
خب چرا باید سیروان با این کار پولاشو بریزه دورشکلک
واقعا الناز چی فک کرد اینو نوشتشکلک
نکنه میخواست برا سیروان جلب توجه کنهشکلکشکلک
ای شیطوووونشکلک
پاسخ : نه بابا حسودی کرد به سیروان
آخه تعداد فالوای سیروان از الناز بیشتر شد یهو

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/07/27 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

ولی تو پست قبلی که بچه ها نوشته بودن طرفدارای سیروان به الناز بی احترامی کردن!!!
من فک کردم الناز به خاطر همین به سیروان توپیدهشکلک
پاسخ : نه.بعد از اون پست الناز،طرفدارای سیروان داغ کردن.تو چی؟؟

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/07/27 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

از الناز بعیده که یه دفه همچین کاری بکنهشکلک
خب چی نوشته بوووووودشکلک
مردم از فضولی،نداااا
پاسخ : منم تعجب کردم
گفته بود سیروان پول داده که بیان فالو و لایکش کنن!!!!!!!!!!

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/07/27 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

وا همین!!!!!!!!!!!!!
خب چی نوشته بود؟
سیروان جوابشو نداد؟شکلک
خب به منم بگید دیهههههشکلک
پاسخ : یه چیز خیلی بد!!
نه بابا سیروان ج نداد که!!!

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/07/27 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

النازو سیروان دیه؟
میشه سر بسته بگی چی شده بود؟شکلک
پاسخ : آها..
الناز یه پستی گذاشت تو اینستا دربارهٔ سیروان.بعد پاکش کرد

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/07/27 و 16:43 دقیقه ارسال شده است

اره ولی الان هستم عزیزمشکلک
راستی من نبودم اینجا دعوا بود؟شکلک
الان چند چندن؟شکلک
پاسخ : اینجا.نمیدونم
کی با کی شکلک ؟؟

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/07/27 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من اوووووووووووووووومدددددددددددمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
نبودیا! شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آخرین اخبار و ویدئوهای رالی ایرانی در این وبلاگ...(وبلاگ رسمیه رالی ایرانی) وب سایتِ رسمیه رالی ایرانی: www.iranianrally.com لینک دانلود و مشاهده آنلاین قسمت های جدید رالی ایرانی دو یا سه روز ، زودار در این وبلاگ توسط مدیر وبلاگ،وب سایت و پیج رالی ایرانی زیر نظر تهیه کننده برنامه گذاشته میشود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گروه کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 595
  • کل نظرات : 15001
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,940
  • بازدید ماه : 2,940
  • بازدید سال : 51,848
  • بازدید کلی : 1,512,111