loading...
دانلود رایگان و مشاهده آنلاین قسمت 5 و 6 رالی ایرانی..مجموعه سوم(دانلود قسمت پنجم و ششم)
Iranian Rally بازدید : 325 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (10)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سپید در تاریخ 1392/06/29 و 9:08 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم میخواستم که از الناز عکس بیشتری بذاری، مررررسیشکلک
پاسخ : سلام.باشه.سعی میکنیم جدیدترین عکس های ایشونو براتون بذاریم

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/06/26 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

چی شد پسشکلک
ذوق مرگ شدمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : دارم جمع میکنم...
الان دارم آپ میکنم

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/06/26 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک
تو خواب و خوراک نداری؟؟؟!!!
اره فدات شمشکلک
نیکی و پرسش
پاسخ : نه بابا.ما از صبح تا شب پایه سیستمیم شکلک
باش حتماً میذارم...

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/06/26 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

آره عزیزم،تو که ماهیشکلک
شاید باورت نشه ولی من روزی 8 یا 9 بار به وبلاگت سر میزنمشکلک
خیلی خوبه که زود جواب کامنتارو میدی و خیلی هم پیگیریشکلک
دوست دارمشکلکشکلک
پاسخ : قربانت...میخواستم چندتا از عکسای جدید سیروان(ماله کنسرت پریشبشو) بذارم.بذارم؟

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/06/26 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

خدا ازشون نگذره که با احساسات آدم بازی میکننشکلک
برین...
برین از خدا بترسین
پاسخ : والا...همه که مثه ما راستگو نیستن!!!
برا بالا بردن آماراشون همه کارمیکنن

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/06/26 و 20:13 دقیقه ارسال شده است

تا آخرش دیدی!شکلک
کلی عکسه ها،زیر یکیش نوشته خانوم زانیار،تقریبا وسطاشه،ولی برا من باز نمیکردشکلک
پاسخ : نه....چرت نوشته

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/06/26 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

پس چرا یه سریا ما دیدیم
یه سر به ادرس زیر بزن،شاید چیزی گیرت اومد،من که رفتم یه سری از عکسارو برام باز نمیکرد
http://www.songbird.me/#discover/stream/search/Xaniarشکلک
پاسخ : نه.زنش نبود توش!

این نظر توسط ارزو در تاریخ 1392/06/26 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

چه تیپی داره این پسر همه رو کشته با این تیپ و قیافه
پاسخ : اگه الان خارجی بود،مولتی طرفداراش بیشتر جاستین و انریکه بود!

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/06/26 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

دوستم میشه یه سری از عکسای زانیارو هم اینجا بذاری،مثله اونی که واسه سیروان گذاشتی،ممنون میشمشکلک
راستی میشه عکس زنشم بذاری،من خیلی وقته دنبال عکسشم،یه سریا میگن تو وبلاگای دیگه دیدن،من رفتم نبودشکلک
پاسخ : نداره عکس زنشو.یعنی پخش نکرده!!!

این نظر توسط zanis در تاریخ 1392/06/26 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

به به،چه پسریشکلک
به به،چه وبلاگیشکلک
به به،به به
مرسی که به روزی دوستمشکلک
پاسخ : قربانت...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آخرین اخبار و ویدئوهای رالی ایرانی در این وبلاگ...(وبلاگ رسمیه رالی ایرانی) وب سایتِ رسمیه رالی ایرانی: www.iranianrally.com لینک دانلود و مشاهده آنلاین قسمت های جدید رالی ایرانی دو یا سه روز ، زودار در این وبلاگ توسط مدیر وبلاگ،وب سایت و پیج رالی ایرانی زیر نظر تهیه کننده برنامه گذاشته میشود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گروه کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 595
  • کل نظرات : 15001
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 315
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,016
  • بازدید ماه : 3,016
  • بازدید سال : 51,924
  • بازدید کلی : 1,512,187