loading...
دانلود رایگان و مشاهده آنلاین قسمت 5 و 6 رالی ایرانی..مجموعه سوم(دانلود قسمت پنجم و ششم)
Iranian Rally بازدید : 1966 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (46)

این پست ربطی به رالی ایرانی نداره ولی به درد میخوره...

این محصولات،پرفروش ترین کفش،کیف،شلوار و...جهان هستند که

متأسفانه در ایران فروخته نمیشود(در فروشگاه ها)

تمامیه تیشرت ها،کفش،شلوارهاو...،برند اصل بوده و به هیچ عنوان

ساخت کشورهای دیگه نمیباشد!

برای مشاهدۀ عکس ها در اندازۀ اصلی و کیفیت عالی،روی آنها کلیک

کنید.

شما میتونید برای سفارش هر یک از محصولات زیر،با این شماره تماس

بگیرید.

(تحویل درب منزل)

 

09382902832

 

تیشرت و شلوار بگی:

کلاه کپ:

تیشرت های رپری:

شلوارهای جین:

کفش برند DC اصل:

کیف برند DC اصل:

شلوارک برند اصل:

 

نمونه ای از کلاهِ بالا، بر سر آقای محمدرضا گلزار

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهراد در تاریخ 1393/09/26 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

شاید فقط من پول ریختم شما خودتون زنگ زدید و دیدید که پاسخ گو نیستا.خودتون میدونید چون شما هم مسول هستید.
پاسخ : خب میگم که پاسخگو نیستن!! اصن کلاً نیستن!! ماهم باید این تبلیغو بر داریم!

این نظر توسط مهراد در تاریخ 1393/09/22 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

شرمنده دیگه واسه من فاییده نداره حداقل این پست رو پاک کن که دیگه کسی مثل من گول این حرومزاده ها رو نخوره
پاسخ : والا میگم شما اولین نفری که اینو میگین!!

این نظر توسط مهراد در تاریخ 1393/09/22 و 10:24 دقیقه ارسال شده است

اقا ثابت شده بهتون دوزد بودن حروم زادهاشکلکشکلک
پاسخ : چی بگم والا! ما شرمنده ایم

این نظر توسط مهراد در تاریخ 1393/09/16 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

هر اتفاقی باشه اگه طرف ادم سالمی باشه اینجوری نمیکه عزیز من نفرین میکنم اگه خبری نشد اگه شد که هیچی ولی میدونم دورغ میگمن مگه میشه به شما بگن اینجوری بعد من میگم میگه اصلا نمیشناسیم... خودتون قضاوت کنید من اعتما به شما کردم (سایت شما) این رسمش نبود تمام.
پاسخ : من که خودم نخریدم ببینم راسته یا دروغ یه هزینه ای دادن ما هم تبلیغ کردیم!

این نظر توسط مهراد در تاریخ 1393/09/16 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

اقا اینا دیگه کین به خدا ...! میگه اصلا نمیشناسم این خط امروز خردیم کی به کی تو اینجا دیگه 90 تومن انقدر دروغ نداره که من قیدشو زدم حرمشون باشه ایشلا سرطلان بگیرن...
پاسخ : جناب نفرین نکن خب شاید واقعاً یه اتفاقی براشون پیش اومده!!

این نظر توسط مهراد در تاریخ 1393/09/15 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

شماره پیکی که زنگ زدید رو بهم بدید منم تماس بگیرم 1 هفته گذشته!!! خیلی جالبه تو وتیبر هم جواب نمیده ولی انلاین میشه بعضی وقتا
پاسخ : 09123702067
وایبر

این نظر توسط مهراد در تاریخ 1393/09/15 و 11:33 دقیقه ارسال شده است

سلام شما هم نتونستید کاری کنید/.پول ما رو خوردن رفت پس؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام.، نه گویا رفتن جنس بیارن پیک که اینطور میگفت

این نظر توسط مهراد در تاریخ 1393/09/13 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

بقیه شاید خرید نکرده باشن خب این که دلیل نشد که من 90 هزار تومن پول دادم دیدی که شماره هم دیگه پاسخ گو نست شما دسترسی ندارید بهشون حتما اشنا بودن که تبلیغ کردین تو سایت دیگه خواهش میکنم پیگیر باشد حق الناس هست... منم دروغ ندارن بگم واسه 90 تومن
پاسخ : منم نمیگم دروغ میگین ! باش من میپرسم ببینم چی شده

این نظر توسط مهراد در تاریخ 1393/09/13 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

پس چی میشه اینجوری ما به سایت شما اعتماد کردیم خب شکلکشکلکشکلک
پاسخ : من چیکار کنم آخه! شما اولین نفرین که اینو میگینین میبینین که بقیه همچین چیزی نگفتن!

این نظر توسط مهراد در تاریخ 1393/09/13 و 13:59 دقیقه ارسال شده است

شما تونسیتد پیگیری کنید؟
پاسخ : شمارشون مشکل داره!!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آخرین اخبار و ویدئوهای رالی ایرانی در این وبلاگ...(وبلاگ رسمیه رالی ایرانی) وب سایتِ رسمیه رالی ایرانی: www.iranianrally.com لینک دانلود و مشاهده آنلاین قسمت های جدید رالی ایرانی دو یا سه روز ، زودار در این وبلاگ توسط مدیر وبلاگ،وب سایت و پیج رالی ایرانی زیر نظر تهیه کننده برنامه گذاشته میشود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین گروه کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 595
  • کل نظرات : 15001
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 276
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 407
  • بازدید ماه : 1,757
  • بازدید سال : 28,539
  • بازدید کلی : 1,488,802